FÖRETAGSTJÄNSTER
ORGANISERING
Organisering av kontorskaos
Är det kaos i ditt kontor?
Nog vet du väl att städat och välorganiserat kontor höjer din produktivitet, effektivitet och arbetslust?
Många företagare ser kontoret som ett nödvändig ont för att ha en plats att samla in bokföringsmaterial, säljmaterial och annat.
Produktiva företagare som endast tillbringar tid i kontoret då det är måste, är inte det minsta intresserad av hur det ser ut. Administrativa företagare som är överhopade med jobb skulle mera än gärna vilja organisera kontoret, men det finns inte tid eller ork. Känner du igen dig?
ANLITA OSS
Vi älskar att orgnisera och göra det trivsamt.
Vi hjälper dig att tömma, organisera, kasserera, spara och ordna med smart förvaring.
Efter vi har organiserat dina saker tar vi hand om smutsen och gör en grovstädning.
Efter grovstädning inreder vi utrymmet och ser till att kontoret blir funktionellt och lätt att hålla organiserat, städat och trivsamt.
Varje kund har olika behov, därför kommer vi först på besök och ser vad som behövs göras – och efter det får du en offert på våra tjänster. Ifall inte våra tjänster räcker till uppdraget så begär vi hjälp av samarbetspartners.
Tips på ett fungerande arbetsutrymme
- Gör en ordentlig rensning av utrymmet
- Efter rensningen – se till att var sak har sin plats
- Se till att du har smarta förvaringssystem som underlättar ordningen
- Har du mycket pappersmaterial – satsa på förvarningslådor och organisera dem med namn så att du lätt hittar det du behöver
- Ett fungerande kontor behöver ordentligt luftutrymme och ljusinsläpp (ta bort all onödig inredning och förvaring som du inte behöver)
- Försök att städa ditt skrivbord varje kväll – det är så mycket roligare att komma tillbaks följande dag då det är rent och snyggt
ADMINISTRATIVA TJÄNSTER
Är det kaos med pappersarbetet? Faktureringen? Bokföringen?
Behöver du hjälp med att organisera pappersarbetet i ditt företag? Du kan anlita oss för att få hjälp med den administrativa organiseringen.
Vi kommer till ditt företag och går igenom vad som behövs. Vi är duktiga på att mappa in, organisera bokföringsmaterial (vi utför inte själva bokföringen), och strukturera upp det administrativa arbetet för dig. Vi kommer överens om upplägget som kan vara ett engångstillfälle eller återkommande.
Vi kan även erbjuda hjälp med marknadsföringen och försäljningen via samarbetspartners.
ORGANISERING AV ÖVRIGA UTRYMMEN
Behövs det organisering och grovstädning av övriga utrymmen i företaget? Affärslokal, mötesutrymmen, kök, personalutrymme, sociala utrymmen med mera.
Ifall kunder besöker ert företag är det mera än viktigt att de möts av ett välorganiserat utrymme. Ett företagsutrymme är en spegel av det ni erbjuder era kunder. Ett trivsamt utrymme leder till lyckade affärer och högre omsättning.
Vi hjälper till med att organisera, grovstäda och inreda. Allt för att ditt företag skall bli trivsamt för er, era anställda och besökare.